Inspiratiesessie en workshop sportclubs en commerciele aanbieders

Inspiratiesessie en workshop commerciele sportaanbieders & sportclubs

nieuwe mogelijkheden voor samenwerking tussen sportverenigingen en commerciële aanbieders! Dat is de insteek van deze inspiratiesessie en workshop. Wij verzorgen deze avond met als kern het stimuleren van effectieve allianties en het afstemmen van vraag en aanbod tussen beide groepen.

Wat houdt het in?

Deze innovatieve opzet brengt sportverenigingen en commerciële aanbieders samen in inspirerende sessies. Gedurende een avond (19.30-22.30 uur) verkennen commerciele sportaanbieders en verenigingen kansen, leren ze elkaar kennen via een  speeddate en nemen ze deel aan informatieve workshops. TNE gelooft dat deze geïntegreerde aanpak de basis vormt voor een duurzame samenwerking

Voor Wie?

De sessies zijn ontworpen voor sportverenigingen en commerciële aanbieders willen groeien en zowel hun netwerk als sportaanbod willen vergroten. Met een deelnamelimiet van 10 tot 30 personen per sessie biedt dit unieke project de perfecte setting voor diepgaande interactie.