Sponsorpropositie

Samen werken aan ondernemerschap

Dromen, Doen & Netwerk

Sponsorproposities

Stichting The New Entrepreneur zet zich in om Nederland ondernemender en redzamer te maken. Dankzij onze projecten zijn wij in staat om jongeren, werklozen en kansarmen kennis te laten maken met het ondernemerschap. Wij zijn afhankelijk van lokale overheden, sponsoren en partners om onze projecten gratis aan te bieden, te verbeteren en uit te breiden naar meer regio's. Daarom zijn wij op zoek naar partners om samen Nederland ondernemender te maken.

Landelijke en regionale sponsorpakketten

Spreken onze projecten u aan en wilt u graag bijdragen aan het stimuleren van ondernemerschap onder jongeren? Neem een kijkje in onze sponsorfolder. Onze sponsorpakketten bevatten verschillende mogelijkheden om Nederland ondernemender te maken en gelden voor een periode van één kalenderjaar. Er is een splitsing gemaakt in regionale en landelijke sponsorpakketten. De sponsorpakketten zijn in te zetten voor alle individuele projecten van Stichting The New Entrepreneur. Heeft u een pakket gevonden dat bij u past of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via info@stichtingtne.nl.