Maak kennis met het bestuur van de Alumni Vereniging 2020

Vanaf begin 2020 heeft de Alumni Vereniging gedeeltelijk een nieuw bestuur. Thom heeft afscheid genomen als secretaris en zal vervangen worden door Patrick Fliers. Benieuwd wie er deel uit maken van het bestuur? Lees dan snel verder..

Even voorstellen…

ZomerOndernemer Alumni logo

Shane – Voorzitter

Mijn naam is Shane Pattipeilohy, 20 jaar oud en woonachtig in Amersfoort. In 2016 deed ik mee aan ZomerOndernemer in de regio Amersfoort. Hierna is er veel gebeurd. Zo ben ik een vroegtijdig schoolverlater van het MBO, waar ik International Business Studies heb gestudeerd (één jaar). Daarna heb ik de keuze gemaakt om te emigreren naar Ierland. Daar heb ik één jaar in Cork gewoond en één jaar in Dublin met VOXPRO als werkgever. VOXPRO is een outsourcing bedrijf dat al het EMEA support doet voor grote namen zoals Airbnb, NEST, Google en Facebook. Voor de eerste twee mocht ik mijn rol vervullen als case manager, gaf ik (technical) support en werkte ik aan marketing en sales. Op het moment doe ik de HBO studie Business Innovation op de Avans Hogeschool in ’s-Hertogenbosch. Verder ben ik een TED Talk director en is mijn moedertaal Engels. Het leukste project waar ik nu mee bezig ben is dat ik een boek schrijf over de verschillende gay communities in de wereld.

Met mijn molukse roots hou ik van lekker eten en breng ik graag mensen samen. Dit zou voor mij als voorzitter ook mijn prioriteit zijn, waarbij ik diverse evenementen organiseer voor al jullie zomerondernemers! Ik zal mijn kennis in het ondernemen voornamelijk met jullie delen uit het persoonlijke groeiperspectief. Haal jij wel alles uit jezelf en ben jij zelf wel ondernemend genoeg. Daarnaast geef ik adviezen naar aanleiding van mijn verschillende werkervaringen in binnen- en buitenland. We gaan er wat moois van maken!

Elles – Penningmeester

Mijn naam is Elles Bouwmeester, 18 jaar oud en ik kom uit Vaassen, een dorpje in de buurt van Apeldoorn. In 2017 deed ik mee aan ZomerOndernemer in de regio Zwolle. Ik heb het altijd leuk gevonden om te ondernemen en creatief bezig te zijn. Ik besloot om een van mijn hobby’s te combineren met ondernemen. Tijdens ZomerOndernemer heb ik deze plannen verder ontwikkeld en zo is El-Decoration ontstaan, een online webshop waar je persoonlijke cadeaus, bedrukt textiel en (reclame)stickers op maat kunt bestellen. Naast werken studeer ik ook nog. Momenteel zit ik in het 2e jaar van mijn studie Marketingcommunicatie aan het Deltion College in Zwolle.
Als penningmeester van de Alumnivereniging houd ik mij onder andere bezig met financiële zaken en de ledenadministratie, maar je mag mij natuurlijk ook altijd benaderen als je andere vragen of opmerkingen hebt! Ik kijk ernaar uit om met samen een gezellige, inspirerende en ondernemende groep op te bouwen. Ondernemen doe je immers niet alleen!

Patrick – Secretaris

Mijn naam is Patrick Fliers, 21 jaar oud en woonachtig in Nunspeet. In het dagelijks leven ben ik een HBO-ICT student op Windesheim Flevoland met een AD Software Development diploma op zak. Naast mijn studie besteed ik mijn tijd graag aan mijn hobbies: sporten, maar vooral auto’s rijden of boten besturen. Van kinds af aan was het mijn droom om zelf in exclusieve voertuigen als sportwagens en boten te rijden/varen. Na mijn achttiende verjaardag werd mijn droom een realiteit en rijd ik als hobbyist voor bruiloften en/of als privé chauffeur in onder andere Bentley’s, Porsches of old timers en vaar ik zo nu en dan in de zomervakantie in plezierboten. Dit bracht keer op keer een gigantische glimlach op het gezicht van mij en de mede-passagiers, dat ik van mijn passie mijn eigen onderneming ben gaan starten en mijn enthousiasme kan delen.

Mei 2019, de maand waarin Rièra B.V. is ontstaan. Een bedrijf dat de Hermes Speedster, een speedboot geïnspireerd door de Porsche 356 met kapitein verhuurt om mensen een onvergetelijke dag op het water te bezorgen. Maar hier komt veel bij kijken, daarom heb ik in de zomer van 2019 meegedaan aan ZomerOndernemer om meer kennis van ondernemen op te doen en mijn netwerk uit te breiden. Echter kreeg deze deelname een andere wending. Ik werd namelijk voor de regio IJsseldelta/Zwolle tot winnaar uitgeroepen en sindsdien begon een nieuw avontuur als ondernemer en naderhand als toevoeging Secretaris bij de AlumniVereniging.

Als Secretaris houdt ik mij bezig met de communicatie, neem ik de genodigde acties om de vereniging te helpen groeien en neem ik jullie (Alumni’s) samen met het bestuur mee op een ondernemend, inspirerend, en leerzaam avontuur waar gezellige meet-ups niet te missen zijn. Zie je ik je snel?!