Het Team

Stichting The New Entrepreneur is een kleine stichting die lokale coördinatoren en trainers inzet om zijn projecten te organiseren. Onze rol is het ontwikkelen van concepten, verbeteren en uitbreiden van projecten en het bieden van ondersteuning. Daarnaast voeren wij ook zelf projecten uit.

De organisatie bestaat uit een directie van twee personen, een marketing & communicatiemedewerker en een Raad van Toezicht bestaande uit drie personen.

Peter Filius

Bestuurslid Stichting The New Entrepreneur

Peter Filius is al vanaf het begin betrokken bij het project ZomerOndernemer toen dit project nog in handen was van provincie Flevoland. Toen de provincie afstand wilde doen van het project heeft Peter samen Met Harry Bakker de stichting The New Entrepreneur overgenomen om het project op te vangen. Peter is momenteel één van de coaches van ZomerOndernemer regio Zwolle en was hiervoor werkzaam bij stichting Jong Ondernemen.

Telefoonnummer: 06 55 33 36 42

Harry Bakker

Bestuurslid Stichting The New Entrepreneur

Harry Bakker is het tweede bestuurslid van stichting The New Entrepreneur en ook hij was vanaf het begin betrokken bij het project ZomerOndernemer. Daarnaast is Harry coach van het project ZomerOndernemer in regio Zwolle.

Daarnaast heeft Harry jarenlange ervaring in het begeleiden van startende ondernemers. Naast zijn functie als bestuurslid geeft Harry ook training en advies aan starters via het IkStartSmart project. En daarvoor was Harry werkzaam als starterscoördinator bij de Rabobank en als startersadviseur bij de Kamer van Koophandel.

Telefoonnummer: 06 22 43 80 62

Melanie Hagen

Communicatiemedewerker

Melanie Hagen is sinds 5 juli 2016 werkzaam als communicatiemedewerker bij Stichting The New Entrepreneur. Voor vragen op het gebied van communicatie kunt u bij haar terecht. U kunt mailen naar communicatie@stichtingtne.nl.